Wednesday 29 June 2011

Treatment For Lazyness....

Selepas Hujan Matahari Bersinar Lebih Indah..
Setelah melihat ramai member aku buat post baru..

I decided to join.. Tapi bile dah xder idea macam sekarang..

Menaip.. dan menaip.. Sehingga mentol lampu atas kepale aku menyala!

Namun.. Sedih sekali masih tak menyala-nyala jugak..

Em.. Citer pasal surrounding pun best jugak kan?


Sori kalau entri kali nie nampak lebih blur dari biasa..

Sebab aku dah tak tahu ape nak citer.. Selalu ade jer citer nak diceritakan..


Ok, dah susah sangat citer pasal masalah la..

Semua ada masalah kan? Dan bagi aku sekarang masalah utama aku ialah MALAS..

Serius sangat.. Dari mengemas bilik aku.. ( Yang sekarang dah nampak macam hutan Amazon.. )

Hinggalah nak buat assignment sekali pun...

Yerp.. Malas..


Dulu pun aku ada citer pasal masalah yang berlaku kepada semua mahasiswa nie..

Dan ubatnye satu jer.. Rajin..

Bile nak rajin? Entah la.. Azam setinggi mana pun takkan rajin diri nie..

Melainkan kalau aku letakkan satu lagi perkara..

Iaitu.. U.S.A.H.A..


Mungkin aku kena follow ape kawan aku buat...

Yang selama nie aku tak respect mane dia.. But bile dia berubah..

Aku dah jadi makin kagum..

Dari dulu smoker tegar 10-20 kotak rokok dihisap sehari..

Sampai la dia sekarang dah xder nak isap rokok dah..


Dari dulu xpernah nak solat cukup.. Sampai sekarang solat tak pernah lupa..

Bile aku tanya balik.. Macam mana ko leh berubah sampai jadi elok macam nie?

Senang jer.. Buat slow-slow la..

Aku kalau rokok.. Aku isap last ari tue.. Then aku target..

Esok taknak isap.. Usaha.. Sampai esok...

MEMANG TAK ISAP.. so, aku target 2 hari lak.. Sampai la dah jadi xisap langsung..


TABIK spring aku bagi kat ko..

Hehehe... Mungkin lepas nie aku pulak kan? Mana tahu.. Mula-mula malas...

Pastu nak rajin sket aku lipat kain ke..

Basuh tingkap ke.. Memula buat sehari.. Pastu target esok buat lagi..

Mane tau jadi? Mudah-mudahan.. = D


IqBalHaKiM..


P/S : Malaysia menang lawan Taiwan erk? 2-1.. Syabas! Naik ranking tak? Itu kena lawan team lain dulu.. Jangan mimpi di siang hari.. Hahaha..

2 comments:

  1. yeke? hahaha.. aku ingat aku jer orang paling malas kat dunia nie.. hahaha...

    ReplyDelete

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...