Sunday 26 June 2011

Semester 5.. Bored Stuff.. Fun Things After..

Guys and girls out there...

Assalamualaikum..

As you might noticed.. I've been busy for a while..

Updating my blogs wasn't on the main list in my head.. But i seldom ignore it.. Hahaha..

Coz when i had the idea.. BOOM! I type it..


Tapi kalau dah cakap kosong saje.. Maknanye update blog untuk anda semua tahu ape saye buat je la..

Sebab saye takder IDEA.. Hihihi.. ( Gelak tersipu malu.. )


SO.. Malam nie memang aku tak prepare ape-ape..

Nak beritahu pasal ape aku tengah buat sekarang.. Masuk minggu orientasi yang memboringkan..

Kata-kata semangat pihak pensyarah yang dah aku selalu dengar..

Dulu kalau masuk every new semester..

Membara bagai nak menang lumba kuda ( eh.. tersasul lak.. )

Tapi bile dah masuk senior years.. Tue dia..

Malas bukan main lagi nak datang setiap event ( tapi memang sunggoh aku habaq.. xdak mood.. )


And i've skip one day coz lately i had chest pain..

Dunno why.. M.A cakap sakit urat..

ECG aku normal.. Rasenye aku tak banyak exercise kowt.. Iyelah..

SARANAN KKM adalah untuk kita bersenam 3 kali dalam seminggu..

AKU? er.. jangan cakap bersenam.. Tido 3 kali sehari ada ar.. ( Pergh.. Kalah beruang hibernasi tue.. )


Biasa la minggu orientasi dan masuk new semester.. Ada jer benda nak disembangkan..

Seronok dan tak mase dapat tempat posting baru..

Pengalaman keje serta cuti 3 minggu yang amat hebat.. ( yang bagi aku x berapa hebat sebab dok rumah jer.. )

Boleh kata ada macam-macam ragam kawan-kawan aku kick-start diorang punya sem..

Maybe mine wasn't fun enough to start this sem.. Dah try the best..


Rasenye dah cukop kowt hari nie..

Tulis panjang xder orang bace pun.. Hahaha.. ( Sedar diri dah.. X D )

So, i'll try to keep update.. And share something..

Harap leh berkongsi pengalaman dengan semua..

Okeyh geng.. See ya!


AHmad IQbal HAkim

Does Anybody Care? Hahaha..

Malam.. Ahad.. 26 Jun 2011


P/S : Final Maharaja Lawak x berapa best sangat.. Tapi aku tetap enjoy Sepah sebab diorang mantap! Hehehe..

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...