Friday 10 June 2011

Lazybone Days Are Over!

Betul ke nie jersi Barca yang baru? Mane Unicef punye logo?
Assalamualaikum...
What's up peeps? If you are wondering why I'm typing in English.. That's because I am tryin' to be bilingual..

And at the same time memperkayakan bahasa kita..

Biar orang kata rojak sekalipun..

Asalkan makna dan perkataan Bahasa Melayu tidak diubah..

Maka saya masih lagi sayang akan bahasa ibunda saya.. Huhuhu..


1 minggu ni banyak benda terjadi..

Paksu aku datang rumah.. Aku asyik sakit badan jer..

Dan bebanan diri makin meningkat... Hahaha... ( Means I've put some kilos.. Adoi.. )


Sudah habis 3 minggu cuti diperuntukkan oleh kolej bagi saya..

Yup, tak berjalan mana-mana.. Langkah drastik inflasi sifar kot... ( Iye la sangat.. )

Saya menyokong jimat cermat.. ( Padahal duit dah makin kurang.. Kikiki. )


Hari Ahad bermula la sesi praktikal saya kembali di Hospital P.Puteh yang disayangi..

Hopefully I would gain some knowledge and experience throughout it..

Dan saya juga ingin membuat satu kolum baru..

Kat blog saya insyaAllah.. iaitu segmen Dapur Loki : Raso Pantai Timor..

Di mana saya akan perkenalkan makanan-makanan dari sini..

Untuk anda diluar sana yang nak merasa..

Bagaimana kuih akok dan budu.. Penangan nasi kerabu..

And etc.. etc.. etc..

So, tunggu..


That's a wrap people.. Thanks for reading.. Hopefully you would know something about me..

Since I've updated my blogs...

Kalau ada citer best ke... Pengalaman ke..

Nanti saya sudi-sudi berkongsi.. InsyaAllah...


Towards a better man.. In myself..


AHMAD IQBAL HAKIM..
part-time blogger..
jumaat.. 10/6/2011..
pagi indah..

p/s : Happy Birthday to my roomate Fildaus Ismail.. sweet 21 erk sekarang? Terima kasih untuk segalanya..
       Semoga Allah merahmati anda.. = )

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...