Sunday 12 June 2011

Hari Ini Saya Lenjun..

Gomo Kelate Gomo!
Assalamualaikum..

Hari nie aku cuti.. Sepatutnya dah mula bekerja di Hospital Pasir Puteh..

Atas sebab Kelantan cuti peristiwa.. ( Biar pun hari Sabtu lepas mengundang kekecewaan besar bagiku.. )

Aku bercuti la dengan gembira.. La.. Lala.. La..


Until I realize that banyak lagi tak prepare..

Baju tak ber'iron' ( Until now.. Mase tengah menaip nie.. )

Hasrat hati membeli kiwi kasut hitam terbantut ( Yer.. Sekali lagi FB mengaburi minda saya untuk set membelinya.. Dan tidak sempat kerana kedai sudah tutup.. )

Not to mention all necessary thing I didn't know.. ( Sudah.. Ape lagi xder? )


Kelam kabut la aku lepas nie memperkemaskan diri untuk esok..

Esok terpakse bangun awal untuk pergi ke hospital.. Naik motor awal-awal pagi..

Pergh.. Sejuk siot.. Bayangkan 6.30 pagi naik motor..

Menggeletar aku..

Tapi itu la pengalaman hidup.. = D


Mungkin atau tak aku kemas kini blog? Tak pasti..

But there something that i'm interested to do right now.. makin' a new section..

Setelah brader Loki membuat blog yang agak simple..

But hilarious.. Tentang soal jawab..

So, i think i wanna make a new section.. ASK ME..

Tanyelah nak tanye ape pun.. Opinion ke.. Cadangan ke..

Kite share sama-sama..

Sebab masing-masing masih cuba untuk perbaiki diri kan?

Jadi.. Tak pasti lagi bila nak buat..

Mungkin bila aku rajin..

Hehehe...


Keyh, nite all.. Have to make sure everything is perfect for tomorrow!

Tata..


Ahmad.Iqbal.Hakim..

Lost Focus Dude..

Jun 12th 2011 Hari Ahad.. Malam giler..



P/S : Kelantan kalah 2-1 dengan Terengganu.. Takpe diorang menang piala FA.. xleh tamak sangat.. Hahaha.. ( tengah ubat kepiluan hati.. )

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...