Sunday 29 May 2011

Cuti Yang Best.. Er.. I Think..


 

Assalamualaikum...

What's up guys and girls.. Lame sangat dah aku x update blog nie..

Well, I have a good reason actually.. I've been sick for a week.. Sakit kepala dah dekat seminggu dah..

Pening.. But hari nie pergi klinik buat medical check-up..

Tekanan darah ok.. Demam pun tak..

M.A yang check aku tue cakap mungkin sebab panas kowt.. Cuaca sekarang nie x menentu..

Amat tepat sekali.. Kerana sekarang cuaca amat panas yang melampau and it's been goin' about a week now..


"IQBAL HAKIM, anda takder kuliah ke?"

For your information.. Aku baru jer habis exam final Semester 4 dan sekarang menikmati cuti selama 3 minggu di rumah..

And yeah.. Aku memang tak keluar jejalan like others..

Ada yang pergi Genting Highland.. not to mention berenang-renang kat Sunway Lagoon..

Hangout kat Times Square...

Aku memang jenis NERD.. Keluar jejalan je mesti nak kuar duit..

Elaun aku xder la cam dak-dak IPTA lain.. so.. Kena budget..

So, pilihan aku tak lain dan tak bukan dok rumah jer la.. Bermain dengan sakit kepala aku nie.. Huhuhu..


Ada member aku nak buat reunion.. Budak sekolah rendah aku semua..

Sowi ar weyh.. Maaf bebanyak sebab teman xdapat pergi..

Jauh tue.. kat LUMUT... Mungkin lain kali la erk..

Plan leklok.. kumpul duit dulu ke ape.. baru plan jalan-jalan dengan semua..

Nie kalau ajak aku mengejut aku susah sket.. Nak keluar duit..


And Alhamdulillah.. When I type this blog.. It's raining.. Makbul doa aku Zohor tadi..

Panas yang terlampau tengah hari tadi.. Dengan sakit kepala aku..

Terpaksa telan Voltaren dengan Stemetil tablet.. Untuk sakit kepala..

Dan syukur bau hujan yang nikmat nie sedikit sebanyak melegakan sakit aku.. = )


Enough celoteh kan? Takder idea sebenarnya.. But just to keep updating..

What's goin' on in my life.. And some says my blog is a Diari.. TQ!

Memang pun.. Hahaha...

Sebab kat sini jer nak update secara terperinci apa aku tengah buat sekarang..

Kalau setakat tengok wall kat FB x kire lengkap lagi ape korang tahu pasal aku.. Hihihi..

Ok.. I think i'm done..

TQ for reading!!


Ahmad.Iqbal.Hakim.

Dude.With.Headache.


29 Mei 2011. 6.00 petang..


P/S : i think i wanna post a video la.. leh ker erk?

p/S II : BARCELONA WINS!!!! YEAH!! BOO MAN UTD.... TRY AGAIN NEXT YEAR erk? Jangan tamak sangat... Barca tamak xper.. HAHAHA...

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...