Tuesday 23 January 2018

SPS.. Zzz...

Good morning peeps! 

Assalamualaikum. It's already 9:46 am. Sekarang di bilik mesyuarat menaip post baru untuk hilangkan rasa mengantuk YANG AMAT. Menghadap software SPSS 25 sememangnya membuatkan diri rasa letih tak bermaya. Melihat data-data yang banyak serta nak kena inter-prate semua data membosankan. Yup, aku memang tak boleh statik buat kerja menaip terlalu lama. Cepat bosan.

Tak tahu sama ada terharu atau sedih sebab post aku dua hari lepas pendek dan tak sepadat mana. Namun ada juga insan yang baca blog aku. So, aku rasa blog aku semakin dikenali (Acewah!) biarpun yang follow tue sorang je. Yes, I know that my blog isn't fancy with info and updates about celebs. Blog aku tentang life. Tentang apa aku buat seharian.

Even thou seharian tue ditaip/karang dalam seperenggan sebab malas. Hahaha..

Jadi, tinggal sebulan lebih sebelum aku habiskan pengajian aku dalam pengkhususan nie. Sememangnya banyak benda aku belajar, pengalaman yang aku dapat serta pengorbanan yang dibuat untuk habiskan pengajian. Doakan aku dapat selesaikan pengajian aku dengan baik. Sebab aku ada pembentangan kajian dengan final exam yang bakal bermula tak lama lagi.

Serius tak ready weh.

Shout out to Julia Tarmidi sebab follow blog aku. Hehehe.. Semoga ada lagi blogger luar sana yang masih maintain evergreen dalam meng'update' blog masing-masing. Sebab aku antara yang seasonal blogger. Yang dah blog lama, dan aim untuk share pengalaman dan menceritakan tentang diri.

Perjalanan seorang anak muda menjadi dewasa. BTW aku dah 28 dah kan? Aku start blog dari umur 21. So, korang leh baca dari macam mana aku taip, dengan funky go happy hingga sekarang. Sebab aku tak rasa se'hip' dahulu. Seasonal, again. Hahaha..

Dah tua dah mamat blogger nie. Hihihi..

Hilang ngantuk. Boleh dah kot sambung balik buat kajian. Ok guys girls.. Tata..

Adieu. Fin.

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...