Sunday 28 January 2018

Chronicles Of A Pillow Hugger..

Assalamualaikum. What's up there readers. Apa khabar? Harap berada dalam keadaan sihat walafiat hendaknya. Moga dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Currently in awake and dazzled because I just woke up from sleep. Well, almost 1-2 hour after that.

Tapi ianya adalah tidur berkualiti. Hahaha..

Baru lepas jumpa penyelaras tentang kajian aku untuk pos basik. Let me tell you something, it was okay and unfortunately not okay a bit. Yang tak ok sebab aku kena 'memperkemaih'kan lagi metodologi aku (thought Meteora, Linkin Park.. Haha) pada masa yang sama kena tengok sampai habis kot aku ada buat silap salah dalam data.

Tomorrow would be the last day for this month, for me and the rest to do our practical at KKSJ. Untuk buat semakan assignment dan lain-lain perkara. Esoknya, ke kolej bagi menyiapkan slide show untuk presentation. I seriously wasn't ready. My slides, my research. Buat yang terbaik. Mungkin aku akan spend one whole day editing and reviewing back my data.

Talk about all the studies and stuff. Penuh terus blog post aku.


I miss my family. I mean A LOT! Rindu kangen sama mereka. Adik-adik dah mula sekolah. My bro is also having his last few months in Japan. Bulan 3 nie insyaAllah graduate. Mom and dad will go with that little sneaky naughty boy. Hahaha..

Room was a mess. Kalau snap gambar bilik sekarang memang tunggang langgang. Hahaha. Barang aku banyak weh. Dah nampak macam diri nie Hoarder. Dengan baju lagi. Barang belajar lagi. Uniform lagi. Macam budak sekolah balik la. Hahaha..

Lately kept having small headache and migraine. Mungkin sebab kejar due date or lack of sleep perhaps. Or dah lama tak bersenam. Gotta be active after all this is over.

Penat celoteh hal diri. Pray for my success. Bukan nak flying colors pun. Biar selesai dengan jayanya. Dengan penuh humble, respect dan modest. Amin.

Adieu.

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...