Sunday 21 January 2018

Fighting Yawning..

It's nearly the end of January. Assignment insyaAllah siap dalam minggu depan. Module pun dah submit. Tinggal data dan SPSS 25 yang memeningkan kepala, menyerabutkan jiwa. Penyeksaan diri bermula dengan data-data yang bercelaru. Pergh.. puitis ayat tersebut. Hahaha..

Dah masuk pukul 3.00 petang. Sepatutnya aku tidur kejap sebab bakal drive balik ke Seberang Jaya. Tapi kalau aku sampai awal pun, aku tak ada kunci. Kena tunggu roomate balik dulu baru boleh masuk rumah. Nak bertolak pukul berapa aku x pasti tapi insyaAllah sebelum Maghrib. Didn't like to travel at night.

Mengira detik sebelum presentation dan juga masih lagi dalam proses data dan belum buat apa-apa tentang reseach aku. HSR. Benar-benar memeningkan kepala. Dengan duit yang minima, aku kena berjimat. Sebab kereta aku dah isi minyak dan kad Touch N Go pun aku dah reload. Tinggal lah beberapa lagi keping duit untuk bertahan hingga ke hari Khamis?

Nampak tak dramatiknya kat situ?

Muka ngantuk. Menguap banyak. Ada masa aku sambung. Tak pun buat post baru.

Tata. Tido dulu..

1 comment:

  1. Done follow your blog. Thanks again sebab baca karya picisan ini. Hehehe..

    ReplyDelete

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...