Wednesday 2 March 2011

New Blog! Horray!!

Pose Maut Punya.. At Suria Karaoke J.J..
Assalamualaikum...

How's it hangin' y'all...

Ape khabar semua? Kabare? Diharap semua waras semuanya...

As you can see.. I'm making myself a new blog...

( Jangan bimbang.. xder serabut eh macam dulu punyer.. )

Old blog? ada lagi.. but mencuba sesuatu yang baru..

sebab ada yang baca blog lame aku kata.. panjang sangat.. 

berserabut etc.. so.. aku buatkan yang terbaru.. lebih simple yet

understandable.. 


Apa perkembangan baru aku?

Nuthin' much.. just had a mid sem break...

Traveling a lot lately... and make my day full of excitement.. 

( actually stayin' home and practice some chores.. = D )

so, now i'm here.. still awake..

and keep updated..


Had a hard time for the past 2 days.. ( xleh la bagitau.. private issues.. )

and try to be inspired by other Youtubers... to make a video..

( which i would say, not a thing for me... )

since i'm better at writting or typing than making a video..

it's hard...

believed me.. i had tried.. ( macam poyo pun ada dok buat video..) 

tapi lama-lama leh buat gak la rasanya..

cuma nak kena tahu selok belok membelok pasal video nie...


( memang KOSONG pasal buat video.. )


Hahahaha... 




Well, let's wrapped it up.. thanks for reading...


not rushing.. just trying to keep updating.. 


for more of me.. 


and what am i doing...


jadi, makasih banyak-banyak yang membaca..


diharap anda follow na.. = )


Adios!




Aku.Iqbal.Hakim.... 3rd March 2011, 11.18 pm..

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...