Thursday 31 March 2011

Dizzy Ditzie Week...

Alhamdulillah... Mudah-Mudahan... = )  

Assalamualaikum to all my viewers...

Hahaha.. Terasa cam youtuber lak pulak? 

Youtuber?

What's that?

Well, for my first post.. i had a thought of making a video bout me.. or bout something that i wanna share...

And yeah.. sekerat jalan jer.. sebab rasa susah nak buat...

Better blogging then.. pbthh... But someone really wanna encourage all Malaysian who has an account..

On Youtube.. to make videos... Siapa lagi kalau bukan AnwarHadi.. ( sowi bro.. lupe letak INI. sengaje.. ahaks.. )

IniAnwarHadi.. Er.. Nie La Dia.. = )


Who is He? Why He Is SO FAYMOUS ( apesal makin pelik word aku tulis nie? )

Well, he is a TESL student who is now studying at Melbourne, Aussie... And HE IS AS SAME AGE AS ME!! ( excited x tentu pasal.. )

He encourage us.. yes.. us, Malaysian to make a video.. atau buat angkatan YM ( youtube malaysian.. )

So, siapa-siapa nak join.. sila tengok video dia dulu erk...

( Aku pun belajar banyak dari dia.. hahahaha... rendah diri sket.. )


Actually, I didn't have anything to post to today.. bile bukak rasa hati x tenang lak.. ( biasa la.. x post.. x menentu hidup aku nie.. hehehe.. )

Dah dok posting kat Hospital nie.. cuti sket.. and masa banyak spend kat wad...

Citer sal wad nanti next post aku citer... And i maybe not tell everything..

Coz jaga privacy pesakit.. but enough sayin' I had a rough time there..


Herm... OK.. ada satu la benda aku nak citer kali nie.. This is bout having someone that sometimes really irritates you....

Anda ada kawan yang terpaksa berkawan sebab something.. like wanna help him...

But at the same time.. Dia Kutok Kita Dari Belakang...

Jangan nak tipu na.. Semua ada kowt.. Including me..

Xmau mention name but this dudez sometime really irritates me.. Bukan menyakitkan hati aku jer.. Malah ada yang x suke...

But diorang buat dono jer.. ( buat diam-diam.. )

I can't accept him la.. Tiada respek langsung pada elders.. apatah lagi pada orang yang tengah sakit...

And bile time ngutok orang.. Waa.. Bukan main laser mulut...

Sori la.. bukan nak jadikan blog nie tempat luahan x puas hati.. Tapi kekadang anda pun rasa cam xleh hidop dengan dia...

Dengan perangai and attitude ( aren't they the same? ) yang agak TOOOT ( Harap maaf, gangguan bunyi... )


Mesti korang pelik apesal aku still kawan dia? Well, there's a reason.. Bukan aku nak amik kesempatan ( I stated here... SAYA X SUKA AMIK KESEMPATAN )

He has something that everyone worried bout.. let just say that when he in trouble.. I'm the one who knows him more.. And i'm helping him....

Kesian.. But bila dah ditolong.. Aku x mengharap ucapan terima kasih pun.. But Him...

Dunno la orang macam nie... ISK.. BIARKAN AJA..

Aku tolong atas dasar seorang manusia menolong manusia lain.. dan berkawan atas dasar manusia sama manusia.. even though perangai x berkenan...

Sowi dude... = )
Rindu Ar Pantai.... Adoih...


Ahmad.Iqbal.Hakim
WRITTEN BUT NOT EAT BREAKFAST YET... 10.17 am 31 March 2011 Thursday...

p/s : Minggu nie agak pening kepala sket... But leh tahan dah skunk.. And If The DUDE read this... tolong la..
       Tolong ubah perangai... xberkenan la... = ) ( DOK MARAH EH... )









No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...