Sunday 18 August 2013

Barakallah My Friend..


Barakallah Yammaq dan Farhana.. Mini reunion
Berbekalkan keazaman dan juga kekuatan dalam diri ini.. Aku berusaha jugak..
Tersengguk letih itu tolak ketepi.. Akhirnya sampai aku jua..

Ipoh, Perak.. Tempat di mana kenangan tercipta..


Hehehe.. Assalamualaikum semua.. Apa khabar? Masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri.. Maaf zahir dan batin.

Ada juga kesempatan yang diberi oleh Allah untuk aku menaip dengan pantas.. tuntas tentang apa yang berlaku sepanjang Ogos ini.. Lots of things happen..

And i'm quite thankful to Him for giving chances and opportunity for me...

After all the hardship and the struggle i had during my work days at Penang.. Juggling with emotions and also work-loads..

Aku bersyukur.. Dan harap agar tidak terleka lagi.. Kerana pemberian Allah itu amat-amat besar..

Yakni ukhuwah fi sabilillah..


Alhamdulillah aku dah dapat tahu keputusan posting aku.. Bergerak ke Perak Darul Ridzuan demi kerjaku sebagai ahli perubatan..

Syukur sangat-sangat sebab dapat dekat dengan rumah.. Perak jugak 2nd home aku dulu dari zaman sekolah menengah..

But still banyak barang tak berkemas lagi.. Dari almari baju hingga ke kemas rumah sewa untuk diserah kembali kepada owner.. Sure miss a lot sebab banyak kenangan kat rumah nie..

Lots of things to be said.. But lets face it.. I'm too speechless to tell all of it.. Huhuhu..


Semalam lak berusaha aku menaiki bas ke Ipoh.. Untuk menghadiri perkahwinan salah seorang warga Nilam dan juga member sekolah aku..

Muamar Iskandar dan Farhana Sani dalam majlis resepsi yang dihadiri ramai kawan-kawan sekolah..

Catch up balik ngan semua kawan-kawan aku.. Best weh! Ada yang dah kerja.. Ada yang dah ada anak.. Ada nak habis study, bertunang.. Macam-macam lagi..

Quite a gathering i guess.. Hehehe..

Dari kawan satu kelas.. Kawan satu dorm hingga ke member rapat semua berkumpul..

Dah macam reunion sekolah aku tengok..

But anyway barakallah kepada pasangan Yammaq dan Ana.. Semoga berbahagia ke anak cucu..

Aku bila lagi? Lambat lagi kot.. Hahaha..



No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...