Thursday 24 April 2014

Rant - Promises.. Leaping The Thorny Obstacles..

Sahaye.. Kuat! Kuat Harimau!
menaip dengan penuh rawak.. tanpa isi dan kosong pemikiran..

didorong oleh perasaan ingin update namun pengisian tiada.. yang ada hanyalah permainan kata-kata dan susunan ayat yang kadang kala menyukarkan pemahaman diri..

dan tidak mengharapkan pembacaan dari follower.. follower hanya follower..

belum tentu diorang baca post blog.. hehehe..



assalamualaikum.. again hi! menaip di rumah.. di kampung halaman yang sekarang nie menghadapi cuaca kering kontang sekering sahara.. mak aku cakap hujan pun jarang kat kampung..

teramat berbeza dengan Perak di mana setiap petang anda akan hidu bau rumput dan tar basah.. titisan rahmat Allah yang membasahi bumi kontang..

rumah tinggal adik-adik aku yang still struggling ngan study... exam.. dari sekolah menengah dan sekolah rendah.. bila tengok balik diorang siapkan kerja sekolah, teringat lak aku zaman sekolah rendah.. tapi semua keje buat last minit.. hihihi..

berat? sememangnya semakin meningkat.. dah banyak kali dah usaha masih xder hasil.. bukan sebab berusaha keras.. memang malas nak bersenam.. bayangkan balik je keje 8 jam.. kepala aku ingat nak makan dan tido jer...

maybe sebab tue la aku naik berat.. ( already 110 kg da.. so, it's kinda worries me.. a lot.. )

already cut my hair.. thinking, masuk je balik keje.. nak keje all out.. insyaAllah.. and struggling dengan amal dan juga positive thinking.. staf kate aku nie short tempered.. yerp, sori..

trying to change that.. dengan slow-slow..

rumah lak kelam kabut.. same ngan tuan dia.. so, hoping that sampai je Lintang nanti.. berubah semua.. don't hate changes.. accepting it..

will do dear self-advice... will do neatly.. hihihi..

okeh.. celoteh banyak... TQ..

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...