Thursday 10 May 2012

Thursday Typing

Latest reunion.. Kalau x salah last year..
Assalamualaikum semua...

Wah! Ceria je aku menaip blog hari nie.. Selalu moody jer..

Biasa la hidup nie.. Kadang hari elok, seronok ucaplah Alhamdulillah..

Bila ada masalah atau kesusahan jangan asyik salahkan diri.. Cuba perbaiki diri.. Mungkin ada buat silap ke..

Kalau tak.. Mana kan orang cakap hidup nie ada asam dan garamnya.. ( Bermain-main dengan perkataan lak aku.. HAHAHA.. )


Hari nie Khamis.. Aku duduk kat rumah jer...

Exam semua habis ( except 1 jer paper yang aku 'ter'tinggal hari tue.. )

Pensyarah aku cakap tunggu endorse paper semua.. Baru leh settle bila nak seat paper..

Dalam 13 Mei baru suruh aku call.. ( 3 hari la to be exact.. )

Other than that.. Everything is quite fine..


Ramai member aku dah start berkemas.. Balik rumah masing-masing..

Tak lupa yang masih ada kat asrama.. Memandangkan nak habis belajar dah..

Semua muka sengih umpama kambing seronok makan rumput banyak ( enak betul bahasa aku pakai..)

Aku pun separuh je happy.. Memikirkan paper x berjawab lagi..

Research aku pun dah submit..
 
Kekadang rasa nak simpan dalam kotak je uniform nie.. Lupa lak aku ada banyak program pasnie..


Kolej kadang susah nak lepas budak final year nie...

Ada la program nak dianjur.. And mangsanya student final year cam aku nie ha..

Alasan : Berbakti la walau sedikit pada kolej.. HAHAHAHA.. ( nampak gelak paksa.. nampak? )

Ikut hati memang aku nak rehat jer.. Tapi duty calls..

Bila dah kena join.. Kena je la.. Atau tak mungkin segulung diploma xkan ko rasa..

Nampak macam ada sedikit ugutan di situ.. Hehehe..

Lumrah kan.. When you are in an institution.. You must follow by their rule..

Melainkan keluarga anda ada kolej sendiri..


I'm fine and well-managed.. Figuring what to do after finishing studies...

Korang suggest apa?

Thanks for reading!!

2 comments:

  1. kita bukak kolej sendiri.. apamacam?

    ReplyDelete
  2. herm.. banyak duit kot kalau nak bukak kolej sendiri.. hehehe... = D

    ReplyDelete

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...