Monday 31 October 2011

Fast-Track Clock Keeps Me Heads UP!!

sedar tak sedar dah 31 Oktober erk sekarang?


Hee... Holla peeps! How's it goin'?

Yup, i realize that it has been a while for me.. not to post anything on the blog...

Walhal there are so much thing to share does it? Hehehe..

Mungkin jemari-jari aku lemah gemalai dengan pressure exam seminggu nie..

Who knows.. Blogging mostly need some moods you know..

And for sharing your experience and knowledge.. There's some effort that had to be made..

So i did.. = D


Habis sudah posting 4 bulan aku di Kuantan, Pahang... Pelbagai pengalaman aku peroleh..

Pahit manis mencuka semua ada.. Banyak mengajar tentang rasa hormat dan juga pengalaman berkerja..

Bagaimana mewujudkan hubungan baik antara pesakit dan juga staf jabatan tersebut..

And ETC.. ETC.. ETC ( aku tahu bosan so i skip all those bored parts.. )

So, summarize semua.. I had a great time and knowledge..

Terima kasih kepada sesiapa yang mengajar insan ini.. Jasa anda memang saya tak dapat balas langsung..

Sebab ilmu dan pengalaman anda banyak mengajar saya bahawa ilmu di dunia nie luas terbentang..

Dan saya masih perlu pelajari lagi demi mencari kebahgiaan hakiki..


Here at Kelantan dah masuk musim tengkujuh.. Kalau bagi aku.. umpama winter la bagi kawasan bukan Garisan Khatulistiwa ( lame dah tak belajar Geografi.. Hehehe.. )

Basah lenjun serta pakaian yang tidak terkering antara perkara yang harus anda hadapi masa musim nie..

Bagi aku anak jati Kelate.. memang dah biasa dengan cuaca nie..

Masa-masa nie la ko akan jumpa makcik jual ubi kayu tepi jalan..

Masakan panas masa nie memang laku habis.. Dan payung-payung dijual dengan harga mahal ( kecuali 2nd hand punya sebab banyak rosak.. hihii.. )

Dan aku pun menjalani minggu exam sekarang..


Pressure masa exam? Well, tell me bout it.. Semua stress exam... Ditambah aku dengan banyak benda berlaku sejak 2-3 hari nie..

Motor ayah aku hilang.. Sakit kepala aku x ilang lagi...

Balik-balik posting terus exam.. Yer ar semua itu halangan besar bagi aku..

But i think back.. I realize that.. Thanks ALLAH..

Kalau tak sebab masalah nie... Aku dah jauh dariNya..

Ada kata-kata.. Dari setiap kesusahan ada kesenangan dikurniakanNya..

Jadi, aku berserah padaNya.. tapi selepas aku berusaha la..

Takkan nak tawakal saje kan?

Hehehe.. Dah.. Melalut dah posting nie.. Thanks for reading guys..


= P

No comments:

Post a Comment

Movie Review : Animal

Assalamualaikum. Memandangkan ada setengah jam lagi sebelum aku balik, jadi aku nak review sikit filem yang aku dah tengok dalam dua tiga ha...